سيمتريک تاک (Symmetrical-Front tuck- Collapses)
امکان تو رفتگی بال از جلو یا سيمتریک تاک در تور بالانس قوی مخصوصا هنگاميکه ميله سرعت (Speed System)را زير پا داشته باشيم وجود دارد اگر اين وضعيتپيش آمد فورا ميله سرعت را بالا آورده و کمی فشار برکها را داشته باشيد سعی کنيد فشار زير بال را کنترل کرده . بايد مواظب پيش آمدن حالت پاندولی بال بعد از اينکه به حالت اولیه برگردد باشید . البته بعلت وزن خلبان که به زیر بال فشار می آورد و سرعت جلوروندگی ، بال تو رفته پس از چند ثانیه به حالت اولیه برخواهد گشت لذا عکس العمل شدید و اشتباه خلبان باعث به استال رفتن بال شده و وضعیتی بدتر از حالت تو رفتگی به وجود خواهد آمد.